Jak spolupráce s námi funguje?

Stavíme na více jak 30 letech praxe a individuálním přístupu ke každému klientovi a jeho potřebám. Nabídky proto nepřipravujeme od stolu, ale vyrážíme za vámi.

Celý proces spolupráce je možné rozdělit do 5 fází.

Ozvěte se nám

Nejpozději do druhého dne budeme na vaši poptávku reagovat a domluvíme se na návštěvě našeho technika. Ten váš provoz obhlédne a zjistí vaše potřeby.

Navrhneme řešení

Následně připravíme návrh efektivního řešení včetně dalších doporučení a cenové nabídky. Po doladění návrhu uzavřeme smlouvu.

Projekční činnost

Připravíme podrobný projekt zavedení našich systémů do vašeho provozu. U našich projektů se můžete spolehnout na přísné dodržení všech potřebných norem, vyhlášek, doporučení výrobců i certifikace. Projektujeme i systémem 3D BIM, který vám následně pomůže s koordinací při stavbě a následné správě budovy.

Realizace

V domluveném termínu systémy nainstalujeme do vašeho objektu a uvedeme je do provozu. Vždy se snažíme, abychom přitom co nejméně ovlivnili chod budovy či areálu.

Trvalá servisní péče

Poté již přecházíte do trvalé péče našeho servisního týmu, který je vám dostupný nonstop. O váš systém se postaráme i v rámci pozáručního servisu. Problémem pro nás není ani servis zařízení a systémů, které jsme sami neinstalovali.

Za 30 let jsme pomohli již celé řadě zákazníků v nejrůznějších oblastech podnikání

Spolupráce se Security funguje nadstandardním způsobem. Těžíme z hlubokých znalostí jejich techniků i z bezproblémové vzájemné komunikace.

Petr Vaňha
Česká národní banka

Začnete krokem číslo jedna

Spojte se s pobočkou, která je vám nejblíž.
Nebo nám jednoduše nechte kontakt, ozveme se vám.

    Děkujeme!
    Brzy se vám ozveme.